TRADUCTOR (perdonad por los resultados)

diumenge, 13 d’abril del 2008

El Margallo


Lamento el desordre, però es que estic agafant el tranquil lo a això del blog.
Aquí acabem d arribar, collons! ens l han vengut com light i no vegis, es dura, molt dura, però també rapida.
Aquí lluint la nova samarreta, per cert, molt xula, amb els meus supercracks, el Jordi i el Roger.
Bona companyia per després d aquesta cursa.
Aquest es el linx per veure els resultats.
Sortida amb massa baixada i a sobre en asfalt, jo! quin mal. Però be, en 1,5 kms passem a terra, encara que seguim baixant en picat. Fins a Can Mila baixada i a partir d aquí tobogan per aquí i per allà.
Al principi semblava que érem 4 gats, però com podeu veure érem uns quants mes, de fet, segons llistes oficials 344 acabats. Jo he quedat el 51, collons! m estic acostumant ha quedar entre els 60 primers, i això dona un bo... Je,je,je.
A PUNT DE SORTIR, HA ESTAT MOLT BE, I TANT! Aquí recent arribats a Olivella, tranquil home, tranquil, que encara queden 15 minuts.


El BÚFAL

El BÚFAL