TRADUCTOR (perdonad por los resultados)

diumenge, 27 d’abril del 2008

Bon entreno (15 kms+1,5 d'especials)




Ahir vaig realitzar un bon entreno en realitzar +/- 15 km ben planers. Hi vaig invertir 1:05 h, a un ritme de 4:20 per km.
Ja comencem a prendre precaucions per la pell exposada al sol, ja apreta de valent i no podem fer tonteries amb la salut.

Be, quan vaig acabar l'entreno m'esperaven els meus fills, els meus fidels fills, per cert, molt ben equipats. Em varen recordar que els hi havia promès entrenar junts, així es que varem agafar i varem fer un entreno extra de 1,5 km, jo no estava per masses entrenos, però els paios estan en forma i varen tirar de mi, va papa!, Vinga!
La veritat es que vaig acabar reventat.
Dema e tinc pensat fer 20 km amb l'Oscar, a vore, a vore...

El BÚFAL

El BÚFAL