TRADUCTOR (perdonad por los resultados)

dimecres, 2 d’abril del 2008

Diumenge 6

El diumenge correm la cursa mes SACACUARTOS de Catalunya a Barcelona, sembla que els catalans, per no perdre la costum, seguim prioritzant la pela i el negoci.


Avui em fet un 10000 suau l Oscar i jo. Estem una mica tocats, ell del genoll i jo, que ahir vaig jugar el meu partidet setmenal de futbol 7, de tot arreu. Els xavalets amb els que jugo et tracten com si tu tinguessis la seva edat, el deu quelsvaparir!!! cada cop que jugo surto tocat de totes les parts del cos, pero be, que hi vols fer, si vols variar una mica...
El cas es que encara que no estem a tope per aquesta cursa, el que tenim clar es que som els propers sub40, segur, aixo si, conto que cap vei em convidara dissabte al vespre a cap copeta de cava.
Be, a tots els que anireu a BCN el diumenge, anim s i força, i avore, a vore...

3 comentaris:

david santos ha dit...

Hello, Bufal!
Nice photo!
Thank you.

Lo Búfal ha dit...

Hola David, si es una buena foto instantanea de la maraton de Barcelona, un momento casual.
Gracias a ti
Salut!!

Lo Búfal ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.

El BÚFAL

El BÚFAL