TRADUCTOR (perdonad por los resultados)

dimecres, 24 de febrer del 2010


Bé. Decidit. Ja fa dies que vaig formalitzar la meva participació a BCN. La dona en té tota la culpa. Com vaig dir en el post anterior va ser ella qui em demanava que fes aquesta ja que les demés maratons es feien en els dies que de ben segur havia de fer ella els examens finals. I és que per fi crec que a final de temporada serà mestre i no vull espatllar-ho. Lo més fàcil és fer això i reconec que m'agrada la idea d'estar a BCN el dia 7.
La intenció no està clara. Menteixo, si està clara. En principi sortiré amb la llebre de 3 hores. No pasarà com a Sevilla. Aquest cop m'agafaré de la mà amb el senyor del globus. El que no està clar és si arribaré amb ell. Les sensacions aquests dies quan he sortit no m'han aclarit res. No tinc cap mena de dolor. Tot sembla estar bé. Potser noto com restes d'esgotament que no em deixen acabar de rendir com jo voldria. 11 dies falten i espero que n'hi hagi prou per que el meu cos torni a ser capaç, amb seguretat, de córrer una marató.
En Galvez no s'ha sorprés gens de la decissió. Creu que la marató no és la idònia pel perfil però tampoc ho ha vist malament. De fet ja estic treballant amb la programació semanal que incorpora els farlets i les séries habituals intercalant amb carreres contínues.
Aquesta serà la dotzena marató, la mateixa que un 4 de març de 2007 va ser la primera. Em fa més il·lusió aquesta xifra, la 12, que la (sub)3. La satisfacció que sento en fer una nova marató és molt especial.
Espero veure, a diferència de quasi totes les maratons que he fet, moltíssima gent coneguda.
Que bé.

Ara per ara...Salut i Potes a tots!

4 comentaris:

Ignasi Maraton ha dit...

Hola Bufal, molt be per aquesta decició. Estic segur que faras una gran cursa i el millor es que en serem uns quants del club per animar-nos entre nosaltres. La marea groga sera increible¡¡¡¡

Carles Aguilar ha dit...

Ostres Jordi...!! Acabo de veure que també fas el Marató de Barcelona... No hi ha qui t'aturi, eh...?? I a més suposo que tornaràs a intentar el sub 3, no..?? Doncs endavant que això està a punt de caure..!! Jo també hi seré, encara que només faré una tiradeta d'uns 20 km's per viure i veure l'ambient.. A l'arribada a veure si et puc saludar...!!! Endavant i força...!!

Unknown ha dit...

Que vagi bé Jordi. A veure si aquesta vegada ho aconsegueixes! i sinó no passa res, el mèrit és el mateix

Anònim ha dit...

De vegades em pregunto com hauria estat la meva vida si el doctor Lababa no em concedís els meus desitjos, vull que el món sàpiga que el doctor Lababa és poderós i que és bo per restaurar una relació trencada. Les seves dades de contacte són +2349135487303 o per correu electrònic: lababasolutiontemple@gmail.com en poques hores la vostra sol·licitud serà atesa.

El BÚFAL

El BÚFAL