TRADUCTOR (perdonad por los resultados)

diumenge, 7 de febrer del 2010

44 Cros de St PAU

El meu pitrall


Companys d'equip
El jordi a punt de fer el cim del Montgros


I jo.

Bé, cada dia més aprop de Sevilla, de fet diumenge que ve és el gran dia i realment em trobo acollonit, uf...!
Avui em tocava fer un rodatge de com a molt 20 km's sense desnivells importants. En principi havia d'anar amb els companys que m'acompanyen a Sevilla però algú em va recordar que avui es feia el cross de Sant Pau a Ribes. Una d'aquelles curses que es tornen clàssiques amb el pas del temps i que procures no deixar mai de fer. Bé, seguint les instruccions del jefe, les pujades les he fet en quasi tots els casos caminant, i es que no volia córrer riscus. Per a mi ha estat una sortida molt suau, d'aquí la marca, 1:17:i pico. Dels últims diria. M'he tingut que retenir en alguns moments però la olor a Sevilla m'ha rondat sempre recodant-me el que realment ha estat motiu de tant de treball. Així es que xinu xano fins el final amb l'amic Ferriz que vindrà mab mi a Sevilla. També s'ha trobat molt còmode en aquesta cursa tant maca.
Aquesta setmana he decidit fer allò que en diuen bomba d'hidrats a veure si em va bé.
Com dic més amunt, estic molt espantat, una mica anguniòs. Un altre marató s'apropa i això vol dir tornar a patir un altre cop durant 42 km's. Només és 1 minut el que he de rebaixar la marca per aconseguir veure complert el meu somni, baixar de tres hores. En Mr Gàlvez creu que la feina està feta i només factors externs poden fer que fracassi. A ell li dono gràcies per tot el que me ensenya i tot el que m'ha fet evolucionar.
Si he de ser sincer, ho veig tant difícil ... ara mateix... Espero que el descans em faci cambiar les impressions.

Bé, ja veurem com va. La propera comunicació serà dilluns que ve, dia 15.
Ara per ara...

Salut i Potes a tots!!!

8 comentaris:

SOMOS UNA BANDA ha dit...

sort a Sevilla
anims

sergi ha dit...

Molts anims per Sevilla!!!Segur que t'anira molt bé i podràs cumplir el somni de les 3 hores!!

Fran ha dit...

Des de Sevilla pudras sentir l'ale dels Never's i t'empenyarà cap a la meta. Una abraçada i la nostra admiració. Ànims crack.

Ignasi Maraton ha dit...

Hola Bufal, et desitjo lo millor per Sevilla, has fet un gran treball i et mereixes aconseguir la teva marca, vinga crakk¡¡¡¡

Carles Aguilar ha dit...

Ep Jordi...!! L'any vinent jo també aniré a Sevilla...!! Peró vull anar sabent que tu vas fer el sub 3 hores de forma inapelable... Així que tens tota la meva confiança i estic convençut que aquesta vegada sortiràs victorios del teu repte... Ah i a la tornada ja ho celebrarem...!!

munta ha dit...

Vinga Bufal!!!Matxaca que tu potsss!!l'any que bé si això del Maratò m'agrada també aniré a Sevilla..Salut!!

Rafa González ha dit...

Ya no queda nada!!! Mucha suerte y ojalá caigan esas dos horas y pico!!!

Unknown ha dit...

Ànims, sort i a baixar de les 3 hores!

El BÚFAL

El BÚFAL