TRADUCTOR (perdonad por los resultados)

dimarts, 28 d’octubre del 2008

VENEZIA 26 d'octubre de 2008

Aquest any m'ha fet molta satisfacció lluir la Senyera. Era una questió que ja feia temps que tenia pendent. La sensació, per això, és que ningú té idea d'on coi és la bandera. M'han mirat com dient "I este de donde serà, Chechenia, Bosnia, Thajastan..." Menys Catalunya de tot.
Ni jo mateix, veient aquestes fotografies, dirie que les he passat "canutes". No us deixeu enredar, és super dura però cullons, que maca
.http://www.venicemarathon.it/gallery.html
Mireu, us deixo aquí una galeria que mostra la marató de Venezia, en general, el més destacat.


La recta final, els últims trescents metres, per la cara, oi? http://www.fotostudio5.com/get_image.aspx?File=fotografie%2fevento_295%2fFt_3949134.jpg
Ja van 5 maratons, qui ho havia de dir!

Donç si, ja són 5. Aquesta ha estat probablement la més especial. La ciutat, la gent de Venezia i els que m'han acompanyat, família i amics, han fet que així sigui.
Des del primer moment, en el viatje cap a Venezia, com en l'estància, la cursa i el viatge de tornada, tot ha estat una gran experiència.
Crec que no cal fer cap cursa per anar a Venezia, vos recomano que hi aneu, no crec que a Europa hi quedi cap ciutat tant especial i tan bonica. Hi havia moments en que creiem que ens trobavem immersos en ple segle XVII o XVIII, no se, impressionant.
Quan tingui el muntatge vos el penjo.
Be, la cursa, anem a pams. 05:25 h del 26 d'octubre de 2008, m'aixeco i despres de fer un café i un plàtan surto i pasejo pels carrerons i els canals de la ciutat per arrivar a l'estazione de vaporetto per agafar la línia 2 que m'ha de portar a les 06:19 h. a Troncheto on unes llançaderes ens han de portar a Stra a uns 40 km, poble d'on a de començar la cursa. En total 3:45 hores des de que em llevo fins que comença la cursa, no comencem bé. En el moment en que ens coloquen en els caixons intento buscar les llebres i només veig la de 2:50, la de 3 i la de 3:40. On és la de 3:10? donç no ho se. Decideixo provar amb la de 3 hores, precipitació total. Fins el km 21,5 tot perfecte, pas per mitja a 1:30, clavat! El problema ve quan el basó dret peta i això condiciona la resta de cursa. Parcials bons que es van convertint en dolens. El recorregut deixa de ser completament planer i comencen a apareixer pujadetes, especialment recordo el tram que recorre el Parco de San Giuliano, amb un pont llarg que comporta una lleu pujada que en les condicions que em trobava magnifica les molèsties dels bassons. D'aquí el circuit ens porta al Ponte de la Liberta, de 5 km de llarg, ufff...!! no el vull comentar, només dir que en aquest les forces les vaig anar perdent progressivament. Menys mal que l'arrivada a Venezia m'estimula i reapareix la motivació que em porta fins a l'arribada. Vull felicitar molt especialment als venecians que, incondicionalment, es llencen al carrer amb motiu d'aquest event esportiu.
La he acabat i això és la lectura positiva de la que estic tremendament orgullòs, ja en tinc un altre i vull que arrivi Sevilla 09 per afegir.la a la llista amb marca personal. S'ha d'apendre dels errors, són aquests els que et condueixen a l'èxit, segur.


El pitrall parla per si sol, oi? els obsequis deunidó. Medalla preciosa, samarretes, gorra...
Aquest link os ensenyarà el petit homenatge que tenia ganes i il·lussió per fer.li al meu país.
http://www.runnersworld.it/edisport/runners/notizie.nsf/HPRunnerstv?openform&e=VE08M&l=IT&n=CABAU+VAELLO+JORDI+JOAN&r=1263&ct_s1=10:02:48&nt_s1=00:42:24&ct_s2=10:24:09&nt_s2=01:03:45&ct_s3=10:50:55&nt_s3=01:30:31&ct_s4=11:08:35&nt_s4=01:48:11&ct_s5=11:32:11&nt_s5=02:11:47&ct_s6=11:57:39&nt_s6=02:37:15&ct_s7=12:26:04&nt_s7=03:05:40&ct_f=12:44:19&nt_f=03:23:55

1 comentari:

Anònim ha dit...

Enhorabona.... ets més Bufalo que mai!!!! salut

El BÚFAL

El BÚFAL