TRADUCTOR (perdonad por los resultados)

dilluns, 3 de març del 2008

La meva Marató


Ei!!
Estic molt satisfet, 3:12:55, em sento molt bé, no ha estat fàcil, que ningú ho cregui, el traçat és complicat (ara pujo, ara baixo), els dolors musculars, els cops de flato, el cansanci, uff! però ho he fet, no haig d'oblidar que l'anterior marca era de 3:24 així que com ja vaig dir dies abans, això alimenta les meves ganes de aspirar a fer sub-tres, queda confirmat, la preparació per la següent marató serà aquesta, no se si per Ampúries o per la dels LIONS CATALANS de Perpignà, a vore, a vore...
Per cert ja estic inscrit per VENICE, estic molt content per la sorpresa que m'ha fet la mastressa.
La més sincera enhorabona a tots els amics que han participat. Especialment a l'Oscar que en el seu primer intent ha fet 3:24
Una abraçada, després engantxaré alguna foto

El BÚFAL

El BÚFAL