TRADUCTOR (perdonad por los resultados)

diumenge, 7 de desembre del 2008

Primera trobada amb els companys de Vilanova

Imatge presa des del satèlit i plasmat amb el Google Earth. Eina molt útil i curiosa. Només li trobo a faltar una mica més de precissió ja que els canvis sobtats de direcció poden fer que es deixi bastant terreny per comptar, però bé, és el que tenim, que hi farem, no?
He penjat les dues fotografies dels nous amics dels atletesvng.org.


Avui tinc la satisfacció d'haver fet una sortida de muntanya amb els amics de atletesvng.org. La sortida ha estat brutal, més de 18 km des de Sitges fins la Plana Novella i tornar. Paratges molt macos, paratges que molts ni tant sols sospiteu que els teniu tant aprop de casa.
El macís del Garraf és una gran extensió montanyosa que agafa diversos municipis com Sitges, Sant Pere de Ribes, Olivella, Begues i si no m'equivoco Castelldefels, bé, potser algún més. És maco però ho podria ser més si els incendis forestals no l'hagueren maltractat sense pietat. Avui he pogut comprovar que el procés de reforestació està en marxa.
La foto ha estat realitzada al Palau dels Lama on hem finalitzat la ruta per donar el tomb i tornar.
En ella podeu veure els companys de sortida dels quals encara no recordo bé els noms, així es que per no fotre la pota... Em sembla que només falta l'Antonia.
En fi, després d'haver dormit poc i malament, hem fet el desgast de la sortida, en arrivar a casa m'esperava la family per anar a BCN a com no, Santa Llúcia, com tots els anys, a la tarda una volteta per la Santa Llúcia de canyelles (toma més) i ara vaig a sopar i a dormir que estic fet caldo nois.
Com no, espero repetir perqué correr en grup és la òstia i avui m'ha sentat molt bé.
Així es que de moment salut i cames.

1 comentari:

Albert Gràcia ha dit...

Moltes felicitats! El teu temps encara em queda molt lluny.Poc a poc vaig coneixent tota la gent dels blogs. Tot un plaer. Jo entreno per Vilanova i per Cubelles. Quan vulguis quedem per entrenar, encara que el teu ritme és massa fort per mi. O potser un dia coincidim amb els atletes.vng. Cuida't molt i a fer kms!

El BÚFAL

El BÚFAL