TRADUCTOR (perdonad por los resultados)

diumenge, 12 d’abril del 2009

Setmana complerta

Una bona colla varem anar a Olivella. Entre els atletesvng
podeu veure companys de pistes com en Sergi, la Vinyet i el
crack. El Senyor Gàlvez, "l'entrenador".


Aquesta setmana ha estat un altre cop bastant intensiva. En Gàlvez em va planificar una setmana forteta. Dilluns a pistes varem fer el nou circuit d'estiraments que ha disenyat el Mr.
Dimarts vaig fer 1 hora de carrera contínua a V1/V2. La V és la velocitat i per que us feu una idea el nivell més ràpid és V3. Dimecres em va tocar fer canvis: 20' suaus+ (5x(30" ràpids+30"lents)+3' suaus)x5+15' suaus. Dijous descans TOTAL. Divendres tota la colla de la foto, gràcies a en Mr Gàlvez, varem coincidir en fer el circuit de la cursa del Margalló, 13 km's de pista de muntanya pels que varem necessitar un total de 57 minuts. Molt divertit i rematat amb un bon esmorzar que ens varem cascar en Munta, en Jesse, el jefe i jo, tot gràcies a la Estrella, la mastressa d'en Gàlvez. Dissabte vaig fer unes séries: 12' suaus+4x(3' a V3+1' de recuperació+3' de V3 +3' de recuperació)+15' suaus.
Diumenge, es a dir, avui hem fet una altre sortida multitudinària a Montmell. Crec que pertany al Baix Penedès. Circuit bàsicament per pista molt maco.

En aquesta foto anem arribant tots un altre cop al nucli antic d'Olivella. Jo crec que tots tenim ganes de que arribi el dia 26 per fer la cursa, la del Margalló.


El circuit és molt agradable. Quasi sempre anem per pista
fàcil de trepitjar.


Avui hem estat 27 tius els que em anat a Montmell.


El googlearth representa mitjançant aquesta imatge tota la ruta d'avui enregistrada pel meu Keymaze 300. No se com plasmar els punts en la foto i és que soc una mica justet per aquestes coses. En Carles Aguilar m'ho va explicar molt bé però no hi ha manera. Bé, el GPS diu que em fet 11,390 km's, en 1:13 h, a una velocitat mitjana de 10,65 km/h.
Bé, lo important és que ens ho em tornat a passar molt i molt bé.
Demà toca fer 30 km's. He decidit fer-los per passeig marítim fins a Comarruga sortint a les 08:30 des del parking del Poliesportiu de Cubelles on he quedat amb uns quants companys. Qui es vulgui animar ja sap, a les 8:30 nois.
Dimarts aniré a les pistes d'atletisme de Vilanova a fer el circuit d'estiraments i recullir les noves instruccions per la setmana entrant.

Ara per ara SALUT I POTES A TOTS!!!

5 comentaris:

Carles Aguilar ha dit...

Hey, Jordi...!! demà ens veiem però volia dir-te que si tens interès en intentar plasmar els punts kilométrics en els teus recorreguts i fins ara no has pogut, potser es un problema del software del teu Keymaze... Si vols quedem un dia i vinc a veure el teu ordinador, potser et puc ajudar o al menys treure alguna conclusió.. ja em diràs.. Apa, fins demá al matí...!!!

Bellotatlon ha dit...

Buenos entrenos Jordi, que envidia poder disfrutar de unos entrenos así, que te enseñen a entrenar, que te lleven los entrenos y lo mejor que te mejorará el estilo seguro y eso se notara en las marcas.
Saludos.
FUERZA Y HONOR. JEJEJE

JOTAEME ha dit...

Molt maca la foto al bosc; que diferent comparat amb el dur asfalt

Salut!
JM

Joan Josep ha dit...

Ha sigut un plaer poder compartir aquests entrenaments. Ara, el de dilluns ja es una altre cosa. Jo m´he quedat amb 17,5 km.

Arreveure.

Lo Búfal ha dit...

Carles
Ja ens ho mirarem un dia d'aquests.

Alberto
A ver si tienes razón y se nota, por ganas no será, jejeje.

jotaeme
Sempre va bé sortir de l'asfalt per descarregar una mica les cames. Ja que no parem...
Salut

Joan Josep
Son de conya. Sembla que tot és més fàcil, oi?
Salut!

El BÚFAL

El BÚFAL