TRADUCTOR (perdonad por los resultados)

divendres, 29 de febrer del 2008


Avui he anat a recollir el meu pitrall per la Nostre Marato, soc el 2380. Finalment es un gran exit ja que doblem el nombre de participants de fa dos anys, som 9160 maratonians. Estic molt content de fer la aquest any ja que estic segur de fer marca personal, tret d alguna contra inesperada, el llisto el tenim en 3:24:25. Lluito per aconseguir el 3:15, pero fent marca estare igualment satisfet.
Com l any passat segueixo pensant que es podrien estirar una miqueta mes en els obsequis, tot i que la samarreta d aquest any es força mes atractiva, pero a Florencia so curren millor, fins el punt d incrementar unes ganes de tornar terribles.
Avui m he trobat amb la sorpresa de veure la meva imatge a la façana de l edifici de la EXPO tamany industrial, ha estat impressionant. He parlat amb el director d EVENTS de la Marato i li he manifestat el meu malestar per veure la meva imatge en els fulls promocionals i no rebre cap mena de compensacio, jo no dic economica pero collons, al menys tenir aquesta mateixa foto enmarcada a la pared de la meva habitacio amb una bona definicio i no baixada de la WEB, el cas es que m ha deixat una tarjeta seva i m ha dit que li envii un correu electronic per parlar del tema.
A vore, a vore...

3 comentaris:

ROPA CICLISTA ha dit...

Ei Xaica Boraz !! Soc l'Oscarcillu!! A veure que tal t'ha anat la marato d'avui a Bcn !!!??? Espero que molt be, crack !! i cuidat molt.
Ahh i rep les meves mes grans felicitacions pel video-dedicatoria del Santi !! TOTS EL TROBAREM MOLT A FALTAR !! Ufff... pero hem de ser forts i continuar com poguem !!...SEMPRE EL TINDRE AL CAP !! Records Jordi, i cuida't molt!!

Lo Búfal ha dit...

Ei artista, a casa no tinc internet, ara estic a les Granotes i he pogut entrar al blog.
Enhorabona pel resultat, segur que si hagueres estat en condicions haguessis fet una gran marca, les lesions ja se sap.
Per la meva part, imaginat, estic supercontent, donades les circumstàncies ahir, el vent, la calor, les pujades, el flato, no imagino si ahir les condicions hagueren estat normals. La pro`pera 3 hores. Haig de marxar.
Una abraçada.

Lo Búfal ha dit...

Ei!! TIU!! QUE EL OSCARCILLU ES EL MONERILLU!! QUE T HE CONFOS!!
M HA ANAT M OLT MILLOR DEL QUE PREVEIA. MOLT CONTENT I SATISFET.
EL LLISTO ESTA ARA UNA MIQUETA MES ALT.
UNA ABRAÇADA!

El BÚFAL

El BÚFAL