TRADUCTOR (perdonad por los resultados)

dijous, 28 de febrer del 2008

Aqui teniu l enllaç de la Marato de BCN on apareix un extra bastant especial, si nois si, soc jo, es veu que tinc uns rasgues bastant atractius, sembla ser que la meva cara atrau molt capital extranger i diverses empreses de molt renom com NIKE, Coca Cola, DAMM, ADIDAS, ect..., han contactat amb els organitzadors i com no, amb mi tambe, per organitzar les diferentes curses internacionals com la Marato de NY, la de Berlin, Chicago, Londres... Llogicament jo he dit que no m interessa ja que com be sabeu soc un tiu molt senzill i humild, i em dec a la meva familia, als meus amics i a la meva feina i els calers no em diuen res.
Us engantxo un link per que li feu una ullada.


http://www.barcelonamarato.es/

Una abraçada nois!

El BÚFAL

El BÚFAL