TRADUCTOR (perdonad por los resultados)

dimarts, 29 de juny del 2021

TRAIL DE L'ARBOÇ

Aquesta setmana hem tornat a la competició com ja feia temps que no feiem. Hem tornat a asaborir una cursa. Quasi tot el grup amb el que vaig últimament estavem allà, a la línia de sortida.

                                                         Aquí no les tenia totes, no!
                                   Amb el Nuno i el Gabri, dos cracks! Carreron els dos!!
 I després de la cursa, com no, la birreta i la botifarra!! Amb els soporters, la Marta i el Cuerdo.           Gràcies per venir!!

Molt bon matí. Un temps genial tot i trobar-nos a dia 27 de juny.
El dia anterior vaig a dormir molt optimista, potser massa. Tenia moltes ganes de començar a córrer. Em sentia fort.
A l'hora de la sortida ja no em trobava tant optimista, així que vaig decidir sortir amb cap i anar dosificant pensant en el que em podia trobar pel camí.
En Nuno i en Gabri, molt forts els dos, van anar tirant fins que els vaig perdre de vista. Xapó els dos.
I jo anar fent sense afluixar però sense estressar-me.
Al final content amb el resultat, 1:12 per 14 km's.

Nuno ------1:06
Gabri-------1:09

Això no quedarà així.

TRAIL DE L'ARBÓÇ


Cursa maca i ràpida i ben organitzada.

TRAIL DE L'ARBOÇ


Molt recomanable


Per cert, el dia anterior vàrem anar a entrenar i el Garbri es va treure de lloc l'espatlla. Va lliscar i en luzar-se l'os es va sortir.

La sang no va arribar al riu per que, per sort, estàvem 3 experimentats muntanyencs que li vàrem aplicar unes tècniques per recolocar-li l'os al lloc.

El problema es que com en Gabri està tant fort no li va entrar ni a la primera, ni a la segona, ni a la... bé, finalment el vàrem portar a l'ambulatori d'on se'l van emportar a l'hospital de St. Camil en una ambulància.







No us ho semblarà amb la pinta de fiambre que fot a la camilla però es que aquí es trobava sota els efectes d'un diazepam de gran calibre ja que no s'estava quiet el tio. No li va quedar més remei al metge.


El tio l'endemà es va presentar a la carrera i deu n'hi do!!!


Be, busquem ja una altre cursa per muntar una altre expedició, espero més nombrosa, i així passar-ho tant be com diumenge a l'Arbós.

Col·laborem tots en trobar-la.

De moment, com sempre....SALUT I POTES a tots!!!



El BÚFAL

El BÚFAL