TRADUCTOR (perdonad por los resultados)

dimarts, 24 de març del 2009

Pic de l'Àliga

Primera cursa de muntanya "Pic de l'Àliga" a Canyelles.


Primera cursa de muntanya de la temporada. Ja no recordava lo dura que és una prova d'aquestes. Però recordar que tot i ser dura, normalment, són maquíssimes. Totes recomenables.
Avui em fa mal tot el cos, cosa que no passa després de les curses d'asfalt, senyal que s'ha treballat de debó.
En aquesta imatge marxo darrera d'en Jordi López, quin crack, sempre vaig anar a remolc d'ell. Jamba que se les pela. Puja molt bé però hauriau de veure com baixa, quin joc de peus, ufff!!!

No hi ha hagut ressó mediàtic. No s'ha fet publicitat d'aquesta cursa ni per internet, potser perqué era la primera edició. Ha funcionat bé el boca a boca tot i que em penjat alguns retols. Diria que gairebé tots els participants eren de les rodalies. Com a molt un centenar i mig d'atletes erem diumenge a Canyelles. No està gens malament donades les circumstàncies.



Des de luego que tinc una planta de fondista que no se la creu ningú, jajaja! Mireu quin perfil, quin pes (ploma, potser?) A qui li dic que faig curses de fons crec que no s'ho acaba de creure gaire. Diumenge vaig fer una marca d'1:28 i pico. Una cursa de muntanya la gràcia està en fer-la. El crono no té la mateixa rellevància que en l'asfalt. Que jutgin els que hi varen ser allà.
Després de la cursa bocata i refresc.



I, com no, després d'una cursa com aquesta que millor que carregar benzina super, eh? Encara no han servit al Jordi Pollo i al Oscar i jo ja quasi m'he fotut mig litre de birra, uhm mm....!
Per cert l'Oscar com sempre, però el Pollo s'està superant dia a dia, i és que jo se que té collons!

De l'equip hi varem ser més dels esperats. En Xavi, Jordi, Oscar, Jose Maria, Guille, l'altre Jordi (erem al menys quatre Jordis), en Ramón, en Xema, Manolo, Alex. 44 diuen que es varen inscriure en nom d'atletesvng.org, bé, jo no els conec a tots. Perdoneu si m'he deixat algú a la llista.

En quan a la cursa, donç l'any vinent hi torno segur. M'agradat molt, ara ja conec el circuit i crec que el puc afrontar amb garanties de treure-li a la marca d'aquesta setmana una mica de temps.
Pels montanyers, no us ho penseu. Són 15 km's però de muntanya pura i dura. I pels companys d'asfalt és un molt bon entreno per afrontar els vostres reptes de futur.
Aquesta setmana toca Valls, la Mitja de la Calçotada. Em trobo carregat però estic covençut que si segueixo els consells del Sr Gàlvez aquesta setmana quedaré satisfet.
Un dia d'aquests ja us explicaré, per qui no el coneixeu, qui és en Gàlvez i que té a veure amb mi.
Ara per ara... Salut i potes a tots!!!

9 comentaris:

Carles Aguilar ha dit...

Hola Jordi...!!!

Ja veig que vas gaudir força de la cursa del Pic de l'Àliga... i que ja tens ganes de tornar-hi l'any vinent....!! Jo encara m'esperaré un parell de mesos per fer muntanya...

Bé espero que et recuperis aviat de l'esforç fet per les muntanyes i que el diumenge estiguis amb les bateries ben carregades a Valls....!!

Finalment jo també i serè.. Així que fins diumenge a Valls, a fer bondat i a seguir els consells d'en Gàlvez....!!!

Rafa González ha dit...

Qué carrera más guapa! Yo correré alguna cursa de montanya porque son diferentes y sólo por disfrutar del entorno ya vale la pena. Ah! Y la cerveza entra sola, no?

Bellotatlon ha dit...

Hace tiempo que no hago una de estas, la verdad es que se disfruta tela y se pasan volando,buena carrera.
Saludos crack.

Fran ha dit...

Hola Búfal, doncs molt bé aquesta cursa... compteu amb mí per l'any vinent! Per aquelles conrrades he pensat d'anar a fer pot ser la del Margalló i la del Castell d'Olèrdola.
Visca la muntanya!!!
Sort, salut i potes a Valls.

Lo Búfal ha dit...

Eaglerun
M'al·legra que ens veiem a Valls. He vist el perfil i se les porta. Em sembla que és una mitja dureta. Aquesta setmena en Gàlvez m'ha planificat setmana de baixada, així és que soc optimista(si el temps acompanya, ui, ui, uiiii...)
Fins diumenge

Rafa
No te lo pienses, hay que hacer un circuito mixto. Este tipo de cursas son muy especiales. Aquí ni crono ni pulso. A disfrutar.

Alberto
Son muy divertidas y muy recomendables.
Un abrazo

Fran
Molt maques aquestes curses. Aquesta és un pel més llarga que la del Margalló i també més dura.
Per cert Margalló és el 26/04/09 i Olérdola em sembla que fa temps que no es fa, ja ho miraré.
Salut i potes a Montornés.

Bellotatlon ha dit...

¿Jordi donde tienes previsto el asalto a sub. 3h?. ¿como llevas los entrenos, notas ya los resultados?
SAludos crack.

Lo Búfal ha dit...

Alberto
Ahora me meto en tu blog i te cuento.

Ignasi Maraton ha dit...

Hola Jordi, molt bona la cronica de la cursa, si puc l'any que m'apunto. Molta sort a Valls amb la cursa i ............els calçots¡¡¡¡

Lo Búfal ha dit...

Ei! Gràcies Ignasi, molt recomenable. Ja t'explicaré lo dels calçots
Salut!

El BÚFAL

El BÚFAL