TRADUCTOR (perdonad por los resultados)

divendres, 21 de març del 2008

Preparant VENICE 2008




Tinc moltes ganes de fer la Marato de VENICE. Crec que sera la millor experiencia fins el moment, superant fins i tot Florencia, que ja es dir. Italia m atrau moltissim, els seus paratges, la seva gent, la grappa (uhmm...), i com no la birra Moreti, aaahhh...!. A la Sandra tambe li mola i te moltes ganes de tornar hi, mes sabent que jo domino l italia a la perfeccio.


Ja em mirat vols, no ens hem volgut precipitar, pero els imports ronden els 150 i 180 euros anar i tornar la Sandra i jo, no es gens car pero hem de fer una escala i aixo no ens acaba de fer el pes. Anirem mirant.


Actualment no paro de correr, entreno sense un pla especific, estic a la espera de l estiu per començar a preparar VENICE, ja sabeu que la intencio es continuar millorant per lo que miro fixament les tres hores, a vore, a vore...

El BÚFAL

El BÚFAL